No one else





~Natalie walker / No one else

隨著時間一天天過去 很多事我都漸漸忘了 然而 那天下午的陽光 水準書局的老闆 你身上的味道 眼睛裡的溫柔 我永遠不會忘記
那是只屬於我們的回憶
Butterflies
Gravity pulls me into
Anticipate our first touch
Sweet and so new
Let's figure out how to make this forever
Oh this is making me crazy

Hey love I am at the point of no restraint
Let's just make a move and feel the earth quake

It's just you and me
And no one else
It's just you and me
You and me

Slowly now
We shouldn't let this go too fast
Bring me out of this shell
Take off my mask
This is us intertwined and on fire
I cannot stop
I'm consumed with desire


最近在幫我朋友阿比和Issa弄一個東西
主題是日曆
這是我朋友詹凱拍的照片
也是日曆
一看到這張照片
我就想到記憶裡面的那天

<<註>>
我朋友
詹凱的相機壞掉了
我就把我的小黑借給她
前幾天我家隔壁失火了
煙很大
來了很多消防車
圍觀看熱鬧時想拍照時覺得
阿幹相機不在身邊很可惜
不過看到詹凱拍這麼屌的相片出來
我也就釋懷了
畢竟我再怎樣
也拍不出這麼美的畫面來
而且對
隔壁家裡失火不幫忙就算了還拍照
的確有點不道德
里長可能會罵我
還好相機不在...

<<註貳>>
我不是喜歡看熱鬧的人
是因為救火房子被斷電
不得已只好下去跟大家站在一起比較不冷...

<<註參>>
天乾物燥
小心火燭

4 Comments:

  1. Unknown said...

    保重呀
    前些日子也看到有火災
    很可怕的
    消防車一堆
    煙霧迷漫嗆人
    大家都要小心喔
    匿名 said...
    我開始想要搬到你家附近了

    KAY
    Runner said...
    是想搬來這邊看熱鬧嗎
    sunObeach said...
    音樂好好聽..

    貼文很搞笑,真有趣啊你! 哈 哈 ;))

Post a Comment




 

AddThis Social Bookmark Button